Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Kilka słów wyjaśnienia

Witajcie!
Na wstępie chcę przeprosić Was za ponad miesięczną przerwę bez uprzedzenia. Już wszystko pokrótce tłumaczę. Kilka kwestii w moim życiu uległo zmianie, niektóre nawet obróciły się o 180 stopni. Mój laptop uległ zniszczeniu, a na chwilę obecną nie mogę go naprawić. Więc jest to raczej główny punkt ciszy na blogu... Mam nadzieję, że w niedługim czasie sprawy zaczną się prostować i wrócę do Was ze zdwojonym power'em :) W każdym razie blog będzie nadal prowadzony, na pewno nie będzie to koniec mojej przygody z blogowaniem, a tym bardziej z makijażem :) Jak już większość spraw się wyprostuje i finalnie naprawię laptopa zasypię Was nowymi, makijażowymi postami :)
Chcę się Wam też pochwalić (może za wcześnie), że od dwóch tygodni ćwiczę z Ewą Chodakowską i jestem z siebie meeeega dumna! Pierwszy tydzień to była istna masakra, ale już jest z górki, zaczynam się przyzwyczajać i "odleniwiam" siebie i swój organizm :D W przyszłym tygodniu chcę dorzucić 6-cio minutówki i mam nadzieję, że wytrwam! :) Mimo tego, że blog jest w zupełnie innej tematyce, to możecie być pewne, że jak już tylko zaczną być widoczne jakieś efekty, to na 100 % wstawię tutaj zdjęcia, na których zobaczycie moją metamorfozę :) Zapewne nie będzie to wcześniej jak za 2-3 miesiące, ale BĘDZIE! :D
Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo przepraszam za zaniedbanie i obiecuję, że jak tylko laptop będzie sprawny to biorę się ostro do pracy :)
Buziaki!
Aśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz