Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

Lekki smoky z odrobiną różu

Witajcie!
Przepraszam, że przez pewien czas nic się tutaj nie działo, ale miałam troszkę problemów z aparatem. Ale już wszystko w porządku i biorę się pilnie do roboty! :)
Dziś postanowiłam pokazać Wam smoky z domieszką różu :) Ja osobiście nigdy nie przepadałam za różowym cieniem na powiece, ale wydaje mi się, że w takim połączeniu jakie dziś pokażę prezentuje się całkiem nieźle :)
Ok, więc lecimy z tym :)

Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:
- baza pod makijaż: Ingrid
- podkład: Rimmel Stay Matte, odc. 103
- puder: Manhattan, 2in1 Concealer & Fixing Powder,  odc. 32 warm honey
- baza pod cienie: Ingrid
- czarna kredka: Ruby Rose
- perłowy, różowy oraz czarny cień z paletki Queen Style
- maskara: Rimmel Extra Super Lash
- róż: Essence
- bronzer: Essence
- pomadka: Maybelline New York, Choco Cream 715

Tutorial:

 Na wewnętrzny kącik powieki nakładam perłowy cień
 Zewnętrzny kącik powieki pokrywam czarną kredką i rozcieram ją delikatnie
 Na środek powieki nakładam różowy cień, na kredkę czarny. Całość delikatnie ozcieram
Na dolnej powiece delikatnie rozcieram czarną kredkę, aby złączyła się w kąciku z czarnym cieniem, tuszuję rzęsy
Twarz konturuję różem i bronzerem. Usta maluję szminką w kolorze nude
 Całość prezentuje się tak :)
Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :) Jeśli tak, to proszę o kliknięcie w serduszko https://www.makeupgeek.com/idea-gallery/look/smoky-with-a-bit-pink/ Zapraszam również do dodania mojego blogu do obserwowanych! :)

Ściskam,
Joanna!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz