Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Zaczynamy! :)

Witajcie :)
Jest to mój pierwszy blog, co za tym idzie, pierwszy wpis :)
Dziś powiem kilka słów na temat bloga i tego, jak narodziła się moja miłość do makijażu :) Może zacznę od tego drugiego :) Niecały rok temu wylądowałam w Anglii w poszukiwaniu pracy. Początek był ciężki, przyleciałam w okresie wakacyjnym, zaraz po napisaniu matury. Jak wiemy w wakacje do UK zjeżdża się masa studentów, tak więc z pracą było ciężko... W okresie oczekiwania na jakikolwiek dochód zaczęłam przeglądać filmy na youtube, tutoriale związane oczywiście z makijażem :) Tak to się właśnie zaczęło :) Maluję do tej pory, rozwijam swoją pasję :)
Blog jest totalnie amatorski i makijaże również. Jestem samoukiem, nigdy nie uczęszczałam do szkoły wizażu, czy chociażby na kurs :) Ale marzenia spełniają się małymi kroczkami, a to jest właśnie mój taki pierwszy malutki kroczek do tego, by spełniać marzenia :) Kocham to co robię i nie zamierzam tego przerywać :) Zachęcam Was serdecznie do tego, aby ćwiczyć, próbować i (co najważniejsze) nie poddawać się słysząc negatywne komentarze, tylko wziąć się do roboty i jeszcze więcej ĆWICZYĆ! :)



W każdej wolnej chwili będę zamieszczać tutaj posty na temat makijaży, kosmetyków, postaram się dodawać tutoriale jak zrobić dany makijaż :) I oczywiście będę odpowiadać na każde Wasze pytania :) Pokażę Wam nie drogie, a trwałe kosmetyki :) Blog powstał po to, abyśmy mogły uczyć się razem, możecie przesyłać mi swoje prace na adres e-mail (joannaamakeup@gmail.com) oraz opisać je, a ja będę publikować je na moim blogu :)
Jak na pierwszy post chyba dość się rozpisałam :)
Niżej dodam kilka moich przykładowych makijaży :) W następnych postach będę próbować robić tutoriale :) Mam nadzieję, że całość się uda, i że będziecie zadowolone :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Joanna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz