Obserwatorzy

poniedziałek, 13 maja 2013

Gold&Blue

Witajcie!
Jak minął weekend? :)
U mnie nie najgorzej, aczkolwiek pogoda zrobiła się bardziej jesienna, niż wiosenna ;) Ale jeszcze wyjdzie słoneczko! :)
Przechodząc do rzeczy! Wczoraj zrobiłam makijaż do konkursu Zmalowanej, na temat: "Wiosenne Inspiracje" :) Postanowiłam, że opiszę Wam makijaż krok po kroku (chociaż nie mam jeszcze wprawy w robieniu zdjęć, ale staram się :D).
No to zaczynajmy :)

Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:
- baza pod makijaż: Ingrid
- podkład: AA Make Up, No1
- puder: Ben Nye fair
- baza pod cienie: Ingrid
- czarna kredka: Wibo
- perłowy, złoty oraz niebieski cień z paletki Queen Style
- niebieski eyeliner w pisaku: New York Color High Definition
- maskara: Rimmel Extra Super Lash
- róż: Essence
- bronzer: Essence
- pomadka: Maybelline New York Material Girl 802A

A oto bardzo amatorski tutorial :D

Na wewnętrzny kącik powieki nakładam perłowy cień



Na środek powieki nakładam złoty cień i rozcieram, aby zmieszał się on z perłowym
Zewnętrzny kącik powieki pokrywam czarną kredką i delikatnie ją rozcieram
Na roztartą czarną kredkę nanoszę niebieski cień i rozcieram starannie, aby połączył się on ze złotym
Linie wodną maluję czarną kredką, a poniżej rozcieram ją z niebieskim cieniem, natomiast wewnętrzny kącik pokrywam złotym cieniem
Górną powiekę dopełniam niebieską kreską, tuszuję rzęsy
Twarz konturuję bronzerem, a na usta nakładam różową szminkę
Całość prezentuje się mniej więcej tak :)

Mam nadzieję, że makijaż chociaż odrobinkę się Wam podoba :)

Buziaki!
Joanna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz